Adatintegráció

Jelenítse meg automatikusan üzletfelei nyilvánosan elérhető hiteles céges és gazdasági adatait saját rendszerében, kerülje el a manuális adatrögzítést.

Automatizált adatfrissítés az Ön vállalati rendszerében

Mindig tisztában lenni a partnereinkkel kapcsolatos gazdasági változásokkal, információkkal éppoly lényeges, mint ápolni velük a direkt üzleti kapcsolatokat.

A hosszútávú partnerkapcsolatok eredményességét (többek között) elősegíti, ha a pénzügyi és egyéb szempontok szerint kategorizáljuk az ügyfeleinket. Amennyiben a számukra kínált upsell vagy cross sell javaslatok, szállítási-fizetési kondíciók rendszeres megújítása során a rendelkezésre álló gazdasági mutatókat is figyelembe vesszük, eredményesebbé és biztonságosabbá tehetjük az együttműködést. 

A Credit Online Adatintegrációs megoldásával direkten becsatornázhatja partnerei adatait a vállalatirányításai vagy ügyfélkezelő rendszerébe, így a belső értékesítési paraméterek mellett megjelenítheti a fontos gazdasági információkat ügyfeleiről.

Próbálja ki ingyen!

Manuális adatrögzítés helyett automatizálja a folyamatait.

Jelentős idő-, és emberi erőforrás bevonást jelent, ha negyedéves vagy akár csak éves rendszerességgel hagyományos módon frissítjük az adatokat. A kollégáknak le kell kutatni az adatforrásokat és sok esetben manuálisan begépelni a frissített árbevétel-, eredmény-, kockázati-, és egyéb indikátorokat. További problémát jelenthet, hogy ha az adatok tévesen vagy egyáltalán nem kerülnek rögzítésre. A Credit Online Adatintegrációs megoldásával mindez elkerülhető.

Adatintegráció. Tapasztaltak vagyunk a területen. Ezért válassza a Credit Online szolgáltatásait

  • Napi szintű automatikus adatfrissítés egyenesen az Ön rendszerében, a hiteles hatósági forrásokból.

  • Nincs szükség a drága és időigényes manuális adatrögzítésre, mely ráadásul magában hordozza a rögzítésből fakadó hibalehetőségeket.

  • Ha változás áll be partnere cégadataiban, azok automatikusan megjelennek az Ön rendszerében.

  • Figyelemmel kísérheti üzleti partnereinek pénzügyi helyzetét, kockázati besorolását, vagy annak változását.

  • Az adatokat felhasználhatja az értékesítés, illetve marketing tervezés és finomhangolás során.

  • Nem kell kollégáit folyamatosan ellenőriznie, hogy rendben megtörtént-e az adatok frissítése.

Credit Online API (Application Programming Interface) kapcsolat

Az API segítségével a Credit Online adatbázisában található információk könnyedén átemelhetők az ügyviteli rendszerbe.

Napjainkban egyre több vállalatirányítási rendszer (ERP) és ügyfélkapcsolati szoftver (CRM) rendelkezik alkalmazásprogramozási interfésszel (API). Ez az adatáramlási csatorna lehetővé teszi a biztonságos információ átadást.

Up-to-date és pontos céginformációk az Ön rendszerébe integrálva

Ismerje meg a Credit Online Adatintegrációs lehetőségeit.

Próbálja ki ingyenesen most!

Próbálja ki céginformációs rendszerünket most 5 napig ingyenesen, és ismerje meg a Credit Online nyújtotta egyedi előnyöket!

Elégedett ügyfelek